Senarai 10 Artis Ini Telah Berstatus Janda Hot Namun Kelibat Mereka Di Nanti Penonton

Ini list yang paling terbaru untuk tahun 2014. Semua artis ini memang meletop habis, tapi dah rezeki jodoh tu tak panjang maka mereka pun dapat status janda walaupun bukan mereka yang mahukan semua ini terjadi.
Liza Abdullah
Walaupun sudah berusia 32 tahun beliau masih lagi menjaga imej dan personaliti yang pastinya membuatkan ramai yang akan tertarik melihat dia yang tidak dimakan usia.
Raja Azura
Pelakon, pengacara, juri rancangan realiti tv dan juga penyampai radio ini merupakan seorang yang menjaga susuk badan dan penampilannya. Pernah mendirikan rumah tangga dan mempunyai 3 orang anak bersama bekas suaminya, Azmin Tan Sri Osman.
Jasmin Hamid
Pelakon dengan imej seksi, mempunyai seorang anak selepas bercerai pada tahun 2007 dengan Ian Rashid Macquistan.
Noniswara
Pada tahun lalu dia bercerai dengan seorang ahli koprat, Datuk Rozman Rizwan dan sehingga hari ini dia kekal solo. Bermata seksi pastinya mampu memikat sesiapa sahaja.
Norish Karman
Sepi dari dunia hiburan setelah berkawin dengan ADUN Negeri Sembilan. Namun, selepas bercerai dia membuat kemunculan semula dengan imej yang lebih mantap dan lebih memikat.
Rita Rudaini
Bekas isteri kepada pemain bola sepak negara, Aidil Zafuan. Dilihat bersunguh mempertahankan rumah tangga yang dibina namun kehendak Allah mengatasi segalanya. Akur terpaksa berpisah dengan Aidil. Tampak jelita dan bahagia dengan adanya dua cahaya mata bersamanya. 
Maya Karin
Pelakon berdarah Jerman ini pernah mendirikan rumah tangga bersama Steven David Shorthose. Namun setelah dua tahun berkawin mereka berpisah juga. 
Nabila Huda
Mempunyai seorang anak bersama Zaidi Zailani. Namun, berpisah pada tahun 2008. Perpisahan tidak menjadikan dia lemah, malah dia yang dikenali dengan imej yang lasak terus berusaha untuk meneruskan hidup bersama anaknya.
Nora Danish 
Pada tahun 2008 penceraian Nora Danish begitu mendapat tumpuan orang ramai. Diceraikan semasa mengandung anak pertama, Putera Rayqal Rizal Ashram. Sekarang ini sudah pun mempunyai kekasih namun belum mengumumkan bila akan membina rumah tangga sekali lagi. 
Sari Yanti
Nama penuh: Sari Yanti Mohamad Nazari
Nama Komersial: Sari Yanti
Asal: Kuala Lumpur
Tarikh lahir:  9 November 1984.
Adik-beradik: Anak kedua daripada tiga beradik. Pendidikan:  Pemegang Diploma Pengajian Perniagaan daripada Universiti Tenaga Nasional (UNITEN). Drama: Annisa, Kisah Kaisara, Suria Di Cordoba, Geng Kampung Pisang, Anugarah Terindah
Filem : Impak Maksima, Misteri Jalan Lama
Erra Fazira
Bekas ratu cantik Malaysia pada tahun 1992, Erra menjadi pilihan no 1 admin kerana dia merupakan janda kuasa dua. Pernah berkawin sebanyak 2 kali. Namun, kedua-dua perkahwinan itu tidak dapat diteruskan. Wajahnya yang kekal cantik sehingga hari ini pastinya memukau setiap mata yang memandang.

Leave a comment